Fysio Shirin Zarur

Hej hej!
Jag är sjukgymnast och delar DU20 med Cilla Ehn. Basket är en otroligt rolig sport, och har man en gång spelat, är det väldigt svårt att lämna basketvärlden. Kan man inte längre vara på plan, försöker man hålla sig kring planen på andra sidan linjen... :) Lite om mig: Från början spelade jag basket hemma i Landskrona, men det var för 100 år sedan. Några år senare hamnade jag på Sanda BG, men där tog karriären slut efter en baskettypisk knäskada. Jag har gått lite coachutbildningar, ska kanske coacha nästa år.  
Just nu är jag fullt sysselsatt med Annas fot, LoLo's skuldra/bröstrygg, Kathleens knä, Stefanies vader och hälsena och Helens baksida lår. Man har att göra hela dagen om man säger så. Och inte nog med det, så klagar Axel över sin rygg hela tiden...

/Shirin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0