#7 Martina Stålvant

trött men laddad inför dagens morgonträning. Jurgita kastade upp kameran helt plötsligt, och jag kunde inte annat än att langa
-Här är jag, trött men laddad inför dagens morgonträning. Jurgita kastade upp kameran helt plötsligt,och jag kunde inte annat än att langa fram "marty posen"


→Jag är alltså Martina Sofia Stålvant aka: Marty, Martan, Puma etc. född år 1989 den 27:e maj.
Började spela i Alvik Basket vid 11 års ålder, och ska nu vid 20år fyllda inleda min 4:e säsong i 08Stockholm!

Är en glad, sprallig tjej som älskar att spela basket, men man kan ju tyvärr inte träna 24/7.. Mina top 3 på fritiden: ÄTA/SVULLA, hänga och ha kul med nära och kära, och resa! Att ha ett liv utanför basketen är inte alltid det lättaste, men det går helt ok faktikst ;)!

Live well
Laugh often
Love much

SES /Marty


Kommentarer
Postat av: Domino Stålvant

Marty!!

Saknar dig så mkt!

Kul att ni vunnit alla matcher hittills!(;



Lycka till med de andra!



massa pussar och kramar,

// Domino <3

Pappa,mamma,betty,Adam,Linda hälsar här på öland! (:

2009-07-06 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0