#6 Beata Gullberg

Tjena, Bibbi här!
Uppväxt och fostrad i IK EOS, innan jag begav mig till bibelbältet, (huskvarna jönköping), för att gå tre år på Sandas Riksbasketgymnasium! Första säsongen i "frihet" valde jag att spela i Brahe, och efter ett roligt och utmanande år har jag bestämt mig för att stanna där en säsong till.
I DU20 spelar jag på positionerna 1, 2 och 3, med fokus på position 2 och 3.
Utanför basketen tänker jag gärna på mig själv som Nörd. Jag älskar att läsa och skriva, att spela tv-spel, och jag roar mig ibland med att leta upp citat och gamla ordspråk på internet, som jag sen sitter och småskrattar åt i mitt stilla sinne.
Mitt favoritcitat just nu kommer från Oscar Wilde. Never argue with idiots; they will drag you down to their level and beat you with experience!

Salve, kära basketälskare!



Ps. min roomie sen u16 tiden är och förblir Danielle Hamilton Carter, som alltid finns till hands när man ska skrapa ihop sina surt förvärvda pengar till en så kallad "fettopåse" - en påse med lite smått och gott som tar  en från måndag till tisdag till onsdag till torsdag till fredag till lördag till söndag till måndag igen... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0