#10 Hanna Johansson

Chobre, chobre!
Hanna J här. Eftersom jag ljugit större delen av mitt liv skulle jag vilja få vissa saker utredda här och nu, Göteborg är staden jag är född i, men uppvuxen, levd och begraven är och kommer jag att förbli i förorts-metropolen Lindome, så om du någon gång kommer på mig med att säga att jag kommer ifrån Göteborg så har jag ljugit där och då för dig.


Förra året befann jag mig i Alaska, Anchorage, The Seawolves (gick på college) och där kommer jag stanna och försöka utveckla mig själv så gott jag kan basketmässigt och personlighetsmässigt.
Att åka dit kan vara en av de bättre sakerna jag gjort i mitt liv hittills.
Att gå på Sanda basketgymnasium var också grymt utvecklande och ett bra val, där lirade jag i tre år, med bla. Helen ms Bauuller, Biibbi the boo o Mechrem Maria ifrån detta U20 lag.


Jag gillar livet och människor och skulle vilja resa runt jorden någon dag. Min familj och mina vänner betyder mycket för mig och avslutningsvis skulle jag vilja hålla igång traditionen med citat som folket satt igång så fint;


"Everybody´s past is what made their future" - Tupac Amaru Shakur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0