'14' Lollo

Tjbba tjena hallå!




Lollo (Louice) Halvarsson här!

Och nu ska jag tydligen berätta lite om mig själv!

Jag föddes i Södertälje, och där har jag vuxit upp till den jag är idag.


Jag är 20år nu, fan vad old man börjar bli, tiden går så fort när man har roligt☻☺.

Jag började spela basket när jag var 11år, så 9år av mitt liv har jag spelat basketball.

Jag har spelat i Södertälje basketklubb (SBBK) i alla mina år som basketspelare vilket har varit väldigt bra!.Det hann bli 2 SM-silver med Telge.


Men nästa säsong så kommer jag inte spela kvar i Södertälje, utan jag kommer att flytta till Ryssland (Moskva) och spela i basket laget Spartak.

Det kommer bli min största utmaning någonsin inom basketen, det ska bli väldigt spännande att få komma dit, man jag är väldigt nervös!!

Men jag älskar utmaningar. Hellre ångrar jag något som jag har gjort, än något som jag inte har gjort i mitt liv.

  

Är magen GLAD så är människan GLAD! Det är ett väldigt bra måtto, vilket jag alltid strävar efter☺


Ha det bra alla där ute tills vidare!


God och glad kexchoklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0