Helen!



Yo alla! Helen bruningen från skåne som skriver, lite snabb info om mig som ni kasnek inte visste.
Född: Lund
Ursprung: Liberian/American
Mam: Daisy
Dad: Milton
Sis: Marina, 15 år
Nära vänn: Maria Gültekin a.k.a skillz och några andra =)
Moders klubb: Ik Eos..yo
Idrott: Basketboll
Favorit player: Sheryl Swoopes (Huston Comets) & Niki Teasly (La sparks) WNBA
Ålder:20
Hobby: Dansa, lira street & haffa boys
Coach i Moders klub: Fredrik Julamo & Knubbe
Favorit Citat: "Det är bara basket, man"

Är med här i swe team u20, ganska nice team mates och softa coacher.
Vi bör va de största ungdomslandslaget, vi har ganska många kurviga brudar, de e fett så de ska va!
Jag lirar som 4/5 här, meeeeeeen back home är jag mer av en 4 eller power foward.
Använder en del power i mitt spel, vilket e nice.
Jag vill också uppmärsksamma en av mina närmsta killkompis i Lund, Kim Ekdahl Du Rietz, 89a, som spelar i Sveriges senior handbollslandslag. Han är tung yo.

Så, vad gör jag en vanlig dag?
Jag vaknar, tvättar, betalar räkningarna, joggar/spinnar, hänger med Maria, går hem och äter kyckling för att sedan träna med ik eos.

Vad händer på helgen? Lirar pickup med Maria och killarna från herrlaget.
Ibland drar man til malmö till dancehall clubar, många ballers som hänger där (riktigt nice).

Ha de soft- Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0