Cicilia our fysio!



Hej,


Eftersom jag aldrig någonsin utövat någon bollsport (mer än i 'lek form') är mina basketspelar meriter obefintliga!


Däremot är jag efter alla år som leg. Sjukgymnast och fystränare - en hejare på att 'lappa ihop' de skador och skavanker som en basket spelare kan råka utför...


Uppvärmningar, nedvarningar, elastiska lindor, tejp, kyla, nålar, träningsprogram, massage olja mm är en del av basketfysios vardag.


Känslan när 'mitt' lag vunnit sin match genom bra spel och alla spelare är hela är superhäftig!

Nu har livets vägar fört mig som fysio till årets damer U20 landslag.  Det är verkligen jätteroligt att få vara en del av detta härliga gäng!


Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0