'13' Stefanie

Hejhej Hallåå!




Jag heter Stefanie Alicia Erika Yderström ( jag vet, många namn), men går under namnet Stefanie, eller Steff om du så villJ. Jag är 19 år och har spelat basket sedan jag var 9 år, så det blir 10 års jubileum i år med andra ord! I hela min basketkarriär har jag spelat för Södertälje Basketklubb, och i hela mitt liv har jag bott i Södertälje. Hmm, låter väldigt tråkigt, eller hur?!


Nästa säsong blir det däremot ändrade planer då jag eventuellt kommer flytta till USA, Miami, för att studera och spela på college där. Detta är något som jag har drömt om att göra i hela mitt liv, och tvekade inte en sekund när chansen väl dök upp. Jag tror det kommer att bli ett väldigt häftigt äventyr och allt känns superspännande inför nästa säsong.


Det var allt för mig. Vi kanske ses där ute! J

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0