'12' Danielle


Whoop Whoop!!



Då var det min tur att presentera mig. Jag heter Danielle Evelyn Hamilton-Carter (de flesta kallar mig Dani), jag är 19 år och är uppväxt i Stockholm.

Precis som Steff firar jag mitt 10 års jubileum som basketspelare i år då jag var nio år första gången jag började spela.

Jag ar spelat i ett gäng olika klubbar, började i Polisen, gick vidare till Bagarmossen Basket, sen spelade jag i Blackeberg tillsammans med Jessica Nilsson.

Efter 5 år i Blacken gjorde jag min Damliga debut i 08 Stockholm och det är där jag har spelat de två senaste säsongerna tillsammans med Martina Stålvant.


Det blir nog ett till miljöombyte för mig, fast den här gången blir det ett riktigt äventyr då jag eventuellt kommer att flytta till Atlanta och spela för Georgia Tech efter sommaren. Svårt som det kommer bli att flytta från Stockholm där jag har min familj och alla mina vänner så är det här något som jag verkligen ser fram emot. Det är som en dröm har gått i uppfyllelse, hur kan man inte ta den chansen??!!


Det var allt för mig den här gången!!


Peace & Love <3

//Dani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0